Parse error: syntax error, unexpected '[' in /home/www/zupa-kravarsko.com/defines.php(1) : regexp code(1) : eval()'d code on line 183
Hodočašće u Međugorje - Župa Kravarsko | Župa Uzvišenja Svetog Križa
Utorak, 10 Listopad 2017 16:34

Hodočašće u Međugorje

Župljani župe zajedno sa svojim župnikom u petak 22.rujna krenuli su ujutro u 7 sati put prema Međugorju. Na pola puta točnije u Skradinu kao i svake godine stali smo i imali misu, pozdravili smo Majku Božju Skradinsku, a kasnije nam je župnik Gabrijel Jagarinec ispričao malo o povijesti crkve i mjesta. Nakon toga imali smo mali odmor, a zatim smo nastavili put prema našem odredištu. Kada smo stigli u Međugorje, svi zajedno uz molitvu krunice popeli smo se na Brdo ukazanja. Kada je svatko od nas završio sa svojom pobožnošću spustili smo se do autobusa i zatim se smjestili na počinak. U subotu ujutro nakon doručka išli smo na brdo Križevac, gdje smo uz postaje Križnog puta izmolili sve krunice. Iza ručka bilo je slobodno vrijeme, zatim ispovijed i Misa u 18 sati. A ono što je očito svima bilo najljepše to je samo klanjanje pred Presvetim u 21 sat.

U nedjelju svi smo zajedno bili na Euharistiji i zatim smo krenuli prema domovini. Uz put smo posjetili Zadar i vratili se navečer svojim kućama radosni i napunjeni milošću.